Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłecku

Informacja dot. wizyty pracowników ZUS w M-GOPS w Kłecku w sprawie świadczenia Dobry start 300+

Utworzono dnia 12.08.2021

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłecku uprzejmie informuje, że od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry Start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.

ZUS wypłaci świadczenie na konto bankowe wskazane we wniosku.

W związku z wprowadzeniem od 1.07.2021r. ww. zmian,  w siedzibie M-GOPS w Kłecku utworzony zostanie punkt konsultacyjny w zakresie:

- założenia profilu PUE (który umożliwia wysłanie wniosku 300+ drogą elektroniczną),

- wyjaśnienia wątpliwości dotyczących złożenia wniosku 300+,

- pomocy w wypełnieniu i wysłaniu wniosku 300+.

 

Porady udzielane będą przez pracowników ZUS w dniu 30.08.2021r. (poniedziałek) od 8.30 do 10.30 w siedzibie M-GOPS w Kłecku.

 

Dla osób chcących wykorzystać obecność pracowników ZUS i w ich asyście wysłać wniosek drogą elektroniczną prosimy o zabranie ze sobą: - dowodu osobistego,

- nr rachunku bankowego na który ma być przekazane świadczenie,

- adresu e-mail,

- numeru telefonu,

- danych dzieci (w tym PESEL),

- adresów szkół do których będą uczęszczać dzieci,

- oraz orzeczenie o niepełnosprawności dziecka (jeśli takie posiada).

 

 

 

 

Biuletyn Informacji Publicznej

 

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 150

W poprzednim tygodniu: 766

W tym miesiącu: 2257

W poprzednim miesiącu: 2854

Wszystkich: 126061