Deklaracja Dostępności
Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłecku
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłecku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://www.mgopsklecko.naszops.pl/bip/
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest niezgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- - brak nagłówka h1,
- - stały tytuł strony,
- - załączniki w formie scan
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Agata Radomska - Dyrektor M-GOPS.
- E-mail: mgopsklecko@op.pl
- Telefon: 661097155
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłecku
- Adres: ul. Dworcowa 14
62 - 270 Kłecko - E-mail: mgopsklecko@op.pl
- Telefon: 61 427 00 13
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłecku,
ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko
telefon 61 427 00 13, email mgopsklecko@op.pl
Budynek nie jest w pełni dostępny dla osób z niepełnosprawnością.
Do wejścia budynku M-GOPS prowadzą schody. Przy schodach do wejścia głównego znajduje się dzwonek, po użyciu którego do osoby z niepełnosprawnością schodzi pracownik M-GOPS.
Pomieszczenia zajmowane przez M-GOPS znajdują się na parterze budynku.
W budynku nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz windy.
Dla osób na wózkach inwalidzkich dostępny jest korytarz.
Na parkingu M-GOPS nie ma wydzielonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabo widzących.